Voorbeeld HelpMee Media

Overstappen naar de nieuwe HelpMee: Het proces

admin HelpMee

In september zijn we begonnen met de omzetting. Dit houdt in dat we alle makelaarskantoren overzetten van het oude naar het nieuwe platform. Dit is een flinke operatie en daarom kan het ook even duren voordat iedereen aan de beurt is gekomen. Dagelijks zijn we in de weer om dit vlekkeloos door te voeren. Constant monitoren we het gebruik en ons belteam staat klaar voor uw vragen en die van uw opdrachtgevers. We hebben inmiddels al meer dan 300 kantoren omgezet en de teller loopt hard op. We zijn begonnen met de makelaars die gebruik maken van Realworks, omdat de koppelingen met overige leveranciers, zoals Goes & Roos of Venum, nog in ontwikkeling zijn. U als makelaar merkt weinig van het proces, maar erg veel van de uitkomst. We volgen een aantal stappen met een paar contactmomenten en zetten u over wanneer alles helder is.

Het proces begint bij de aankondigingsmail (wellicht heeft u deze al ontvangen). Hierin leggen we uit dat uw kantoor in de planning staat om over te gaan en krijgt u de mogelijkheid aan te geven wanneer we u kunnen bellen.

Binnen twee weken na de mail nemen we telefonisch contact met u op. In de tussentijd zetten we alles klaar voor de overgang. Tijdens het belmoment lopen we samen door het nieuwe profiel en tonen we u de functionaliteiten. We laten kort zien hoe het werkt en verifiëren even de gegevens. U kunt erop rekenen dat dit ongeveer vijf tot tien minuten zal duren. Na dit gesprek is het tijd voor de migratie. Hierbij krijgen uw huidige opdrachtgevers een uitnodiging om over te stappen naar het nieuwe platform.

Direct na de omzetting sturen we u een e-mail, met daarin een digitale flyer, overig promotiemateriaal en een handleiding. Ook verzenden we een flyerpakketje in de stijl van de nieuwe HelpMee naar uw kantoor.

Tot slot volgt er binnen een week of twee na de omzetting nog één contactmoment. Het platform is nieuw, voor zowel u als ons, dus we merken dat prettig is nog één keertje de eventuele vragen of onduidelijkheden door te nemen. Uiteraard kunt u altijd terecht op onze helpdesk: www.kijkmijnhuis.nl/helpdesk/.We hebben hier vele artikelen met de meest voorkomende vragen geplaatst en onze livechat geeft altijd binnen een mum van tijd antwoord.

Wilt u ook snel over? Neem dan contact met ons op en we zetten het proces in gang.