Filosofie van KijkMijnHuis

De diensten van KijkMijnHuis maken sinds 2007 verhuizen makkelijker, leuker én efficiënter

KijkMijnHuis is in 2007 ontstaan met de visie dat consumenten die gaan verhuizen, over het algemeen direct in het diepe worden gegooid. In deze hectische periode waarin veel beslissingen moeten worden genomen, kunnen consumenten best een helpende hand gebruiken. Inmiddels hebben wij 500.000 consumenten geholpen met hun verhuizing en hebben wij ons product portfolio verbreed met HelpMee voor verkopers en Verhuisservice om de administratieve verhuizing te faciliteren. Welkom in de wereld van KijkMijnHuis!

Met 4 pijlers maken wij dagelijks de afweging of het bij onze platformen past:

1. De consument bepaalt

Op het internet worden verhuizende consumenten vaak bedolven onder veel ongesorteerde, al dan niet relevante informatie. Vaak gekleurd door de commerciële bedoelingen van de afzenders. KijkMijnHuis beperkt zich tot relevante, neutrale informatie over zaken, die de consument echt nodig heeft in het verhuisproces. De consument bepaalt zelf of hij / zij doorstapt naar commerciële aanbieders.

2. Het is relevant

KijkMijnHuis wilt relevant zijn en blijven! Algemene nieuwsbrieven, ongeadresseerde reclame, banners van producten die u toch niet nodig heeft. Als ontvanger zit u daar niet op te wachten, als adverteerder schiet u zo uw doel voorbij. Scherpe aanbiedingen op het moment dat u een beslissing moet maken, dat is handig, nuttig én relevant.

3. Het is eenvoudig in gebruik

KijkMijnHuis bedient een brede doelgroep, van tieners tot tachtigers. Wij ontwikkelen ons platform vanuit de gedachte dat iedereen het zonder instructie kan gebruiken.

4. Het is leuk, handig en nuttig

Het KijkMijnHuis platform is leuk: foto’s van uw nieuwe woning delen, uw huis in 3D inrichten, relevante buurt informatie en meer! KijkMijnHuis is handig: het gratis inspiratiepakket, verhuisplanning op maat en meer! Het KijkMijnHuis platform is nuttig: neutrale adviezen op de 12 gebieden waar u bij het verhuizen aan moet denken.