Facebook Suzanne

Het verschil tussen zelf berichten boosten en Slim Adverteren

Rogier Happel HelpMee, KijkMijnHuis

Als u gericht wilt schieten, schiet u dan met hagel of een kogel?

Enige tijd geleden heeft KijkMijnHuis de Slim Adverteren module gelanceerd. De dienst waarmee u als makelaar eenvoudig en gericht uw aanbod promoot en tegelijkertijd aan uw eigen merk bouwt. Omdat tegenwoordig veel makelaarskantoren al op Facebook adverteren door hun eigen berichten te boosten, leest u hieronder wat nou precies het verschil is tussen boosten en Slim Adverteren.

Het boosten van Facebookbericht gaat op basis van uw eigen fanpage. Een normale post hierop komt terecht bij 2% van uw volgers. Wanneer dit bericht wordt geboost, komt deze terecht bij meer van uw volgers en plaatst Facebook dit bericht ook bij vrienden van uw volgers. Vervolgens kunt u hier enkele criteria aan meegeven. De vraag is of u hiermee bij de juiste doelgroep voor de te koop staande woning komt, of dat u  hiermee in contact komt met toekomstige verkopers.

Met Slim Adverteren maken we gebruik van de KMH pixel, waarmee we een profiel opbouwen van de potentiële koper die bij de woning in kwestie hoort. Waar woont deze potentiële koper? Wat verdient hij? Wat voor interesses heeft hij en hoe ziet zijn gezin eruit? Deze en andere factoren meten wij op basis van het daadwerkelijke bezoek op uw website. Daardoor kunnen wij de advertenties die over ons platform lopen dus precies bij de juiste doelgroep brengen.

Wilt u meer informatie over Slim Adverteren, of direct starten? Neem dan contact met ons op, wij zijn u graag van dienst.